Nördigt

Idag tog vi spexfoto! De va kul, alla va så bra utklädda. Vi skulle va nördar och mat. Jag var en nörd med ett durkslag på huvudet o spaghetti i håret. Dom flesta va nördar men Sanna va tomat, hon va jättefin :') vi hade en skylt där det stod vi <3 mat(h). Vilket iallafall jag tyckte va lite fyndigt!


1 Ulf:

skriven

Vilka vackra ungdomar

Svar: Vackra kanske, men inte kan vi nått om energi eller motorer för de :')
Rebecka Sjöö

2 FoodLoverNR1:

skriven

Äntligen hittat några som jag; som gillar att klä ut sig till mat på vardagarna. Den här bloggen har hjälpt mig förstå att jag är normal.

Svar: Sök hjälp. Boka gärna tid för oss med :)
Rebecka Sjöö

3 Richard :

skriven

Jag kommer ihåg mitt spex foto då var vi alla gräslök, jag ser att ni håller den traditionella med mat teman.

Svar: Tmi
Rebecka Sjöö

4 Rolf:

skriven

Nämen är det min gamle kamrat Fritjof där i bakgrunden.

Svar: Javisst! Han va me :D
Rebecka Sjöö

Kommentera här: