Ryyyysligt

Det planeras ryysligt läskiga äventyr kan jag avslöja! Vi ser med spänning fram emot att se om det blir något av de. Vart avslöjar jag inte. 

Jag vill tacka mina trogna läsare (mina vänner) som läser min blogg. Det är om er de handlar om men det är ju kul att ni läser den ändå! :) 
För vi är normala. Och bäst! 
1 Bert:

skriven

Längtar till att få höra vad det är för äventyr ge gärna mig en ring på : 07-06427228

Svar: Hör av mig
Rebecka Sjöö

2 Ida:

skriven

Vilka vackra vänner du har. Jag har det så svårt med vänner och känner att ni har blivit som mina vänner .Tack så mycket.

Svar: Varsågod :)
Rebecka Sjöö

3 Lisa:

skriven

fin bild

Svar: Du :*
Rebecka Sjöö

4 Loke:

skriven

ville bara säga att det är rea på chips.

Svar: På Ica?
Rebecka Sjöö

5 elias:

skriven

Hitta äntligen din blogg, Älskar att få se dina bilder du har verkligen ett öga för konst

Svar: Nemen man tackar ;)
Rebecka Sjöö

6 Liam:

skriven

Vackert namn du har skulle gärna ha haft det. Sriv gärna mer om dig Rebecka så att vi får en bra uppfattning av skribenten till denna blogg jag läser så ofta.

Svar: Det kan jag absolut göra.. Imorrn.
Rebecka Sjöö

7 ella:

skriven

:)

Svar: :))
Rebecka Sjöö

Kommentera här: